Tyst

I går åkte Britten hem till storstan och jag måste säga att det blev otroligt tyst hemma. Bra eller dåligt? Nja jag vet inte, det var ju ganska skönt med lite surr på kvällarna samtidigt som det var mysigt att krypa upp i soffhörnet med myskläder på sig i gårkväll.
Två mornar har jag och Minnah börjat tidigt. Inga problem, hon har vaknat innan jag har tänkt att väcka henne. Idag hade vi vanlig kontorstid och då var vi mer död än levande... skumt det där.
 
Det är fasen inte lätta med klädval den här årsiden... korta eller långa byxor, öppen tå eller stängd tå på skorna, lång kjol eller kort kjol, kort ärm eller lång ärm? Fasen vilket i:lands problem jag har!
 
Nästa vecka har jag gett mig fasen på att jag är frisk och ska sätta igång med träningen. Nu är det färdigt med lata och onyttiga dagar. Tänkte dra med mig syrran på ett pass runt västmarken så att jag får slita riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0